If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Известие
Collapse
No announcement yet.
Трябва ми мнение за този комплект предно окачване.
Аз съм с такива от две години, едва преди месец-два започна да се обажда горен десен носач. За цената си е супер, като се има предвид, че не съм от най-внимателните шофьори и много често нацелвам дупките.
Hennessey Venom GT, 2009 - ex, тоталка,
Bugatti Veyron 16.4 Grand Sport 2011 - ex, за скрап,
Pagani Huayra 2014 - ex, за части, Alfa Romeo 156 1.9JTD,150 коня.
Пич, вземи си на TRW и не се занимавай с други измишльотини ! При мен горен ляв който е марка "Lemförder" шарнира му се разхлопа на 7000км. Останалите горен десен и долните са на TRW и не са мръднали
Окачването е ок за цената си колега. 20 000 км издържа със сигурност. Ако спазиш някои прости правила за монтаж ще издържи дори повече. Не на всеки му се дава пари за TRW.
Да даде пари за окачване което издържа 20 000км.И на всеки 20-25 000 да дава пари за ново такова ! Като може да си вземе един комплект на TRW и 80 000 км да си кара. Сега направете сметка колко ще давате за това дето е само за 20 000 км за да стигнете 80 000км.Ами момци 4X пъти ще изпразвате джобчетата си
П.П
И кой са правилата за монтаж,че да изкара повече китайчето ?
Да даде пари за окачване което издържа 20 000км.И на всеки 20-25 000 да дава пари за ново такова ! Като може да си вземе един комплект на TRW и 80 000 км да си кара. Сега направете сметка колко ще давате за това дето е само за 20 000 км за да стигнете 80 000км.Ами момци 4X пъти ще изпразвате джобчетата си
П.П
И кой са правилата за монтаж,че да изкара повече китайчето ?
Да даде пари за окачване което издържа 20 000км.И на всеки 20-25 000 да дава пари за ново такова ! Като може да си вземе един комплект на TRW и 80 000 км да си кара. Сега направете сметка колко ще давате за това дето е само за 20 000 км за да стигнете 80 000км.Ами момци 4X пъти ще изпразвате джобчетата си
П.П
И кой са правилата за монтаж,че да изкара повече китайчето ?
Просто е - при монтажа на болта на вилицата долния носач да е в равновесно положение. Или има нещо друго предвид колегата Ivanov_?
Alfa Romeo 156 SW 122kW 2004 DISTINCTIVE
Lancia Y 1,2 8V 60к.с. 2001g. - на щерката
Skoda 100S-в пенсия и КлиоI,1,4 Energy-продадено Opel kadet 1,3 LS sedan 1989 44kW 4 скорости-по неволя-пръдливия Ханс-продаден 0878316296и 0893569553
Да се смажат хубаво тампоните на горните носачи, да се вкара допълнително грес в шарнира и по възможност да се сложи по-здрав маншон на шарнирите - тези жълтите, които ги слагат при рециклиране. Както и това, което казаха колегите за средния тампон на долния носач - затяга се в работно положение.
П.П.
И на мен можеш да се обадиш като минеш 80К в България с TRW. Има хора, които TRW-то им изкарва малко повече от ATEC. Аз лично счупих горен носач TRW за 6 месеца. Всичко е до стила на каране, пазене на колата и да си оцелил читава бройка носач.
Тази пролет смених долен десен носач Атек на 65 х. км. шарнирът му се разхлопа след като вдигаха колата за качване на летните гуми, тампоните му също бяха почти заминали. Ляв долен десен вече трябва да е ок. 70 х. км. и си е още ОК. За пътищата в Пловдив и наоколо основно явно е съвсем приемливо. Зиме и лете се карат с 15''-ки телефонна шайба 195/65 и 205/60, като цяло избягвам всякакви дупки.
Comment