Известие

Collapse
No announcement yet.

Трябва ми мнение за този комплект предно окачване.

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Трябва ми мнение за този комплект предно окачване.

    Здравейте , ако някой е ползвал този комплект , моля нека изкаже мнението си

    Ето и линка за комплекта http://www.technobg.com/Remonten-Kom...156-Sportwagon

  • #2
    Горните не знам, долният ляв при мен издържа 20-ина хил км докато се разскърца, от същия сайт ги купих комплект долни носачи.

    Ако все пак държиш на точно този комплект, разгледай раздела с платените обяви на форума, има го същия с над 20% надолу в цената


    Comment


    • #3
      Аз съм с такива от две години, едва преди месец-два започна да се обажда горен десен носач. За цената си е супер, като се има предвид, че не съм от най-внимателните шофьори и много често нацелвам дупките.
      Hennessey Venom GT, 2009 - ex, тоталка,
      Bugatti Veyron 16.4 Grand Sport 2011 - ex, за скрап,
      Pagani Huayra 2014 - ex, за части,
      Alfa Romeo 156 1.9JTD, 150 коня.

      Comment


      • #4
        Пич, вземи си на TRW и не се занимавай с други измишльотини ! При мен горен ляв който е марка "Lemförder" шарнира му се разхлопа на 7000км. Останалите горен десен и долните са на TRW и не са мръднали
        Alfa Romeo 147 1.9 JTD 16V M-JET 140hp 192A5.000,6 marce-DISTINCTIVE +SELENIA WR (WIDE RANGE) 5W-40 - временно спряна от движение....
        Alfa Romeo Brera 2.4 JTDm 20V 210CV
        sigpic

        Comment


        • #5
          Окачването е ок за цената си колега. 20 000 км издържа със сигурност. Ако спазиш някои прости правила за монтаж ще издържи дори повече. Не на всеки му се дава пари за TRW.
          www.t-auto.bg

          Носачи ATEC, Авточасти, Масла Bardahl, Motul, Castrol, Mobil < - клик

          Comment


          • #6
            Да даде пари за окачване което издържа 20 000км.И на всеки 20-25 000 да дава пари за ново такова ! Като може да си вземе един комплект на TRW и 80 000 км да си кара. Сега направете сметка колко ще давате за това дето е само за 20 000 км за да стигнете 80 000км.Ами момци 4X пъти ще изпразвате джобчетата си
            П.П
            И кой са правилата за монтаж,че да изкара повече китайчето ?
            Last edited by eproHD; d.m.y г., 16:54.
            Alfa Romeo 147 1.9 JTD 16V M-JET 140hp 192A5.000,6 marce-DISTINCTIVE +SELENIA WR (WIDE RANGE) 5W-40 - временно спряна от движение....
            Alfa Romeo Brera 2.4 JTDm 20V 210CV
            sigpic

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от eproHD Покажи съобщение
              Да даде пари за окачване което издържа 20 000км.И на всеки 20-25 000 да дава пари за ново такова ! Като може да си вземе един комплект на TRW и 80 000 км да си кара. Сега направете сметка колко ще давате за това дето е само за 20 000 км за да стигнете 80 000км.Ами момци 4X пъти ще изпразвате джобчетата си
              П.П
              И кой са правилата за монтаж,че да изкара повече китайчето ?
              Като минеш 80к в България с TRW ми се обади


              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от eproHD Покажи съобщение
                Да даде пари за окачване което издържа 20 000км.И на всеки 20-25 000 да дава пари за ново такова ! Като може да си вземе един комплект на TRW и 80 000 км да си кара. Сега направете сметка колко ще давате за това дето е само за 20 000 км за да стигнете 80 000км.Ами момци 4X пъти ще изпразвате джобчетата си
                П.П
                И кой са правилата за монтаж,че да изкара повече китайчето ?
                Просто е - при монтажа на болта на вилицата долния носач да е в равновесно положение. Или има нещо друго предвид колегата Ivanov_?
                Alfa Romeo 156 SW 122kW 2004 DISTINCTIVE
                Lancia Y 1,2 8V 60к.с. 2001g. - на щерката
                Skoda 100S-в пенсия и КлиоI,1,4 Energy-продадено Opel kadet 1,3 LS sedan 1989 44kW 4 скорости-по неволя-пръдливия Ханс-продаден 0878316296и 0893569553

                Comment


                • #9
                  Да това го знаем да се затяга при стъпили колела на земята
                  Alfa Romeo 147 1.9 JTD 16V M-JET 140hp 192A5.000,6 marce-DISTINCTIVE +SELENIA WR (WIDE RANGE) 5W-40 - временно спряна от движение....
                  Alfa Romeo Brera 2.4 JTDm 20V 210CV
                  sigpic

                  Comment


                  • #10
                    Да се смажат хубаво тампоните на горните носачи, да се вкара допълнително грес в шарнира и по възможност да се сложи по-здрав маншон на шарнирите - тези жълтите, които ги слагат при рециклиране. Както и това, което казаха колегите за средния тампон на долния носач - затяга се в работно положение.

                    П.П.
                    И на мен можеш да се обадиш като минеш 80К в България с TRW. Има хора, които TRW-то им изкарва малко повече от ATEC. Аз лично счупих горен носач TRW за 6 месеца. Всичко е до стила на каране, пазене на колата и да си оцелил читава бройка носач.
                    www.t-auto.bg

                    Носачи ATEC, Авточасти, Масла Bardahl, Motul, Castrol, Mobil < - клик

                    Comment


                    • #11
                      За България не знам, но аз миналия месец на 140 000км свалих двете горни trw-та оригинални с щамповано логото и година 98
                      156 2.0TS

                      Comment


                      • #12
                        Тея TRW-та нямат нищо общо с афтърмаркет TRW-то
                        www.t-auto.bg

                        Носачи ATEC, Авточасти, Масла Bardahl, Motul, Castrol, Mobil < - клик

                        Comment


                        • #13
                          TRW изкарва повече и струва повече. Въпрос на лична преценка няма за какво да се спори
                          sigpic
                          156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
                          "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

                          Comment


                          • #14
                            Тази пролет смених долен десен носач Атек на 65 х. км. шарнирът му се разхлопа след като вдигаха колата за качване на летните гуми, тампоните му също бяха почти заминали. Ляв долен десен вече трябва да е ок. 70 х. км. и си е още ОК. За пътищата в Пловдив и наоколо основно явно е съвсем приемливо. Зиме и лете се карат с 15''-ки телефонна шайба 195/65 и 205/60, като цяло избягвам всякакви дупки.
                            Alfa 156 2,4 JTD '99

                            Comment


                            • #15
                              Вече 40к с ATEC и без грижи като пазя колкото мога. Надявам се да не ми се налага да си купувам TRW прехвалени(скъпи) железа.

                              Comment

                              Working...
                              X